Cascade loop, dag 2

2 augustus 2023 - Bellingham, Washington, Verenigde Staten

Vandaag was een lange dag, om 9.30 vertrokken en 12 uur later, om 21.30 savonds in ons hotel in Bellingham aangekomen. Maar wat een dag....wow

Vanmorgen gaan jetskiën op Lake Chelan. Spannend maar gaaf! Lisanne zat achter me en riep regelmatig 'mama je bent cool, dit is gaaf'  en Angelina zat non stop met een grote lach op dr gezicht. Helaas geen fotos.

Lake Chelan Lake Chelan

Daarna deel 2 vd loop, steeds hoger de bergen in tot uiteindelijk zo'n 1500m hoogte. Slingerwegen en afgronden, prachtige vergezichten etc  En even naar Winthrop, waar je je even in een oude Western film waant.

WinthropWinthropWinthrop

En dan het absolute hoogtepunt: het Diablo meer. Wow, dit blijft zo prachtig. Helaas is er sinds een paar dagen een bosbrand aan de overkant,  we zagen helikopters en blusvliegtuigen heen en weer vliegen.

Diablo lakeDiablo lakeDiablo lakeDiablo lakeDiablo lake

Ook nog even naar 'old number 6', een oude locomotief. Thuis heb ik fotos uit 1993 dat ik hier op zit, nu mn kids🥰

Old nr 6Old nr 6

Nu in hotel, in Nederland is Lisanne al jarig, hier is dat over een paar uur als ze opstaat.

1. Teunie:
    2 augustus 2023
    Goedemorgen Lisanne van harte gefeliciteerd met je 8 ste verjaardag en een dikke knuffel van ons ,ook mama en Angelina 🥳😍 .zo te lezen weer een hele spannende dag geweest.vooral dat jetskiën .daarna de rit door de bergen heel gaaf .en weer mooie foto,s.doeii
  2. Rinus:
    2 augustus 2023
    lisanne!!!!!! gefeliciteerd!!!!! ook van ken en angelo. het ziet er weer prachtig uit, genieten
  3. Coby:
    2 augustus 2023
    Lisanne een fijne verjaardag en we doen dat in nederland wel over. Een hele fijne dag en groeten aan mama en angelina en vanmiddag aan judy en cathy. Veel plezier
  4. Shirly:
    2 augustus 2023
    Gefeliciteerd lisanne! Hele fijn dag met zijn allen! Foto's zijn super leuk en prachtig om ge zien