Blaine/Birthday

3 augustus 2023 - Bellingham, Washington, Verenigde Staten

Wat een bijzondere en emotionele dag vandaag. Vanmorgen eerst een leuke verrassing bij het ontbijt.

Ontbijt verrassing

Daarna naar de Mall gegaan en wat gewinkeld en naar een Arcadehall gegaan. Even totaal niet toeristisch maar gewoon gezellig.

PashokjeArcade

En toen op pad naar Blaine, afgezien van een nieuw schoolgebouw en wat andere winkels is alles nog het zelfde dus ik reed op automatische piloot naar Judy's huis. Wat een mooi en emotioneel weerzien. Kathys dochter Andrea kwam nog even langs met nóg meer ballonnen en daarna gingen we ijstaart eten.

IJstaart IJstaart

Het was voor Lisanne wel erg spannend, bij die 2 onbekende dames op visite die ze niet verstond dus ze zat een uur lang op mn schoot. Toen zijn we even naar Peace Arch Park gereden. De enige plek in Amerika waar je in 2 landen bent zonder daadwerkelijk de grens over te gaan. Tijdens de Covid periode was het hier dan ook heel druk, de enige plek waar Amerikanen en Canadezen elkaar konden ontmoeten toen de grenzen dicht waren.

Peace Arch Amerika/CanadaAmerika/Canada Amerika/Canada

Toen weer terug naar Judy en Kathy en de jaarlijkse verjaardagstraditie: eten bij de Mac.

Nu ligt Lisanne heerlijk in bed. Wat een bijzondere verjaardag.

Met ballonnen in de auto  Alle ballonnen

1. Teunie:
    3 augustus 2023
    Hai wat een bijzondere verjaardag voor Lisanne heel apart ,en leuk weerzien met Judy en dochter .fijn verslag en foto,s voor jullie allemaal een hele mooie dag.
  2. Willem:
    3 augustus 2023
    Wauw, een verjaardag om nooit te vergeten!
  3. Coby:
    3 augustus 2023
    Wat een ervaring. Voor Ilse daar weer te zijn na 30 jaar(ik geloof later nog met Willem geweest). En dan voor de kinderen te zien waar mama gewoond heeft en naar school geweest. Ik kan me voorstellen dat dat emotioneel was. Jullie blijven daar nog een paar dagen dus kun je Judy nog weer ontmoeten. Doe de groeten van mij en nog een fijne tijd in Bellingham. Liefs mama(oma).
  4. Rinus:
    5 augustus 2023
    wat leuk, verjaardag goed gevierd! bijzonder om het daar gevierd te hebben! fijn om na zoveel jaar het weer terug te zien he?je gaat ff terug naar je verleden!