Terug naar Amerika

13 augustus 2023 - Olympia, Washington, Verenigde Staten

Vanmorgen vroeg op pad, want om 9u moesten we bij de ferry zijn. Best bijzonder, je sluit aan op een grote omheinde parkeerplaats, de hekken gaan dicht en dan komt de US douane iedereen controleren. Best intimiderend al waren ze wel vriendelijk ☺️

Na 1.5 u eindelijk aan boord van de ferry

IMG_0870

en nog 2u later reden we er weer vanaf. Terug in Amerika. En weer een heel ander landschap dan vorige week. En weer prachtig.

IMG_0881 IMG_0887IMG_0873IMG_0888

In de ruime hotelkamer alle bagage bij elkaar gegooid en weer wat orde in de chaos gecreëerd. Daarna naar IHOP (pannenkoekenhuis, maar dan op zn Amerikaans) voor avondeten. Lisanne had zin in ontbijt, ik nam de vreemde maar populaire combi ‘kip met wafels’. Beiden lekker maar wat mij betreft toch liever apart ☺️

IMG_0898

Daarna nog even rondje gereden langs het overheidsgebouw. Olympia is de hoofdstad van deze staat Washington en dus staat hier ook een ‘White House’. Alleen woont hier geen president in. Morgen gaan we het hopelijk nog even bezichtigen.

IMG_0905IMG_0907

En daarna begint het lange wachten, auto om 17u inleveren maar pas om 22.40 vliegen. Pff dat gaat een lange zit worden.

1. Teunie:
    13 augustus 2023
    Zo alweer op de terug weg ,mooie landschappen ,Oei dat zag er lekker uit zeg .ik hoop dat al het wachten meevalt goeie reis tot horens 🥰