Vancouver

8 augustus 2023 - Deep Cove, Canada

Vanmorgen de auto geparkeerd bij de haven in North Vancouver en met de Seabus (pont) over naar Downtown.

20230807_14500620230807_113652

IMG_0555

Meteen de Lookout opgegaan om een mooi beeld van de stad te krijgen.

IMG_0540IMG_0534

Dat blijft toch een mooi iets, zo hoog op de stad neerkijken. Gisteren keken we vanuit Stanley Park hiernaartoe, nu zagen we juist Stanley park liggen.

IMG_0547

Daarna rondgewandeld en de oude Stoomklok gezien.

IMG_0552 IMG_0557

Met een omweg uiteindelijk weer terug naar de AirBnB, waar we kennis maakten met de eigenaren van het huis, die waren een weekendje weg geweest dus nog niet eerder ontmoet. Gezellig gekletst, haar moeder blijkt Nederlands te zijn maar zelf is ze hier geboren.

Nu de zooi weer beetje inpakken en morgen vroeg op pad richting ferry om naar Vancouver Island te gaan voor weer nieuwe avonturen.

1. Coby:
    8 augustus 2023
    Grappig nu ik die klok zie denk ik daar ben ik ook geweest. Maar daar houd het op want we zijn niet naar vancouver island geweest. Mooi hoor . Leuk dat je die mensen nog even gesproken hebt. Nu weer op naar het volgende avontuur
    Ook daar weer veel plezier en moois. Groetjes van mama
  2. Bianca:
    8 augustus 2023
    Leuk om jullie avonturen te kunnen volgen, Enjoy the ride
  3. Teunie:
    8 augustus 2023
    Zo weer een hoop dingen meegemaakt ,en die mooi klok ,en hoog en droog boven de stad prachtig uitzicht .groetjes tot de volgende weer .doeiii