Vancouver Island

10 augustus 2023 - Victoria, Canada

Vandaag schopte helaas het slechte weer onze plannen in de war. We zouden gaan river tuben (dobberen op rivier) maar met 18graden en flinke regenbuien leek dat ons niet zo'n goed idee. Dus terug naar het oorspronkelijke plan, de toeristische route over het eiland.

IMG_0683IMG_0723

Wow wat is het hier waanzinnig mooi! Zo indrukwekkend. Hier geen drukke snelwegen en drukke steden, maar kronkelswegen vol gaten in het wegdek en 60km lang geen voorzieningen of gsm bereik 😊

IMG_0689IMG_0719IMG_0715

IMG-20230809-WA0007

Onderweg bij een willekeurige haven even pauze gehouden en ons weer verbaasd over de lage wc hokjes in Amerika en Canada. Best ongemakkelijk als je een beetje lang bent😊

IMG_0709

IMG_0708

Nu in een B&B, in een mooi Victoriaans huis, stuk of 5 gastenkamers. Morgenochtend vroeg op pad voor alweer een hoogtepunt: Whale Watching!

1. Teunie:
    10 augustus 2023
    Hallo daar,jammer van het dobberen op de rivier maar je had weer een mooie route te gaan ,ook leuke wc hokjes maar als je het maar kwijt kan beter als boven zo.n gat .groetjes.😂
  2. Coby:
    10 augustus 2023
    Wat een blije gezichten. Ik hoef niet te vragen of jullie het naar je zin hebben. Jammer van het weer,maar jullie mogen niet klagen,steeds mooi weer.daar kun je je programma op aanpassen. Vandaag gaan jullie ook weer wat leuks doen? Geniet er maar meer van.liefs (o)mama