North Vancouver

6 augustus 2023 - Deep Cove, Canada

Vanmorgen na het ontbijt

Ontbijt met gezelschap

uitgecheckt uit ons hotel en voor de laatste keer naar Blaine. Even gekletst en toen afscheid genomen, oef dat viel me zwaar.

Daarna wilde Angelina nog een paar Geocaches zoeken in het park.

Lincoln park

Vervolgens richting grensovergang. Ik had me ingesteld op lange wachttijd en gedoe, maar niks was minder waar. De douane beambte moest even lachen bij het zien van de ballonnen en zei Happy Birthday en wenste ons welkom in Canada.

Meteen door naar de airBnB, wat een fijn plekje, heel huiselijk en gezellig. En met een prachtig uitzicht.

Uitzicht

Aan het einde van de middag een enorme lichamelijke inspanning bij Lynn Canyon. Eerst de hangbrug overgestoken en daarna een flinke hike, met rotspaadjes en traptreden, omhoog en omlaag. Na de brug bij de watervallen vervolgens met heeeeeel veel trappen weer omhoog.

Lynn canyonTrappen

HangbrugNog meer trappen

Nu even met dekentje op de bank, mn voeten doen zeer 🤪

1. Teunie:
    6 augustus 2023
    Hoi,zere voeten is niet zo raar naar dat klimmen en klauteren .afscheid nemen is ook nooit leuk ,en een aardige douane want had ook invoerrechten kunnen vragen (grapje) .verder mooie active dag gehad.
  2. Coby:
    6 augustus 2023
    Ik heb het meeste al gehoord behalve dan het klimmen etc. Wat zul je moe geweest zijn. Wel fijn dat je daar nu een paar dagen blijft. Even goed uitrusten voordat je aan je volgende trip begint. Veel plezier maar weer. Jullie maken zoveel.mee dat je idd alles moet opschrijven. Fijne dag weer. Liefs mama
  3. Rinus:
    gratis fitness!