Chuckanut drive/Blaine

5 augustus 2023 - Bellingham, Washington, Verenigde Staten

Vandaag even een dagje rustig aan want we zijn best moe en zitten veel in de auto.

Vanmorgen eerst een prachtige scenic route gereden over Chuckanut Highway.

Chuckanut ChuckanutChuckanutChuckanut

Daarna weer naar Judy en meteen even wasje gedaan en wat rondgewandeld.

Blaine

Vanavond bij het hotel nog even gezwommen met Lisannes nieuwe vriendje, zo superschattig. Zijn vader probeert hem al 2 dagen van de kant te laten springen maar hij durft niet. Maar met Lisanne wel 🥰

Zwembad 20230804_202750

Morgenochtend verlaten we dit hotel, gaan nog even Judy en Kathy gedag zeggen en steken dan de grens over naar Canada voor een paar dagen Vancouver.

1. Coby:
    5 augustus 2023
    Wat een prachtige foto's weer. Ik kan me voorstellen dat je er toch een beetje moe van wordt. Je hebt gelijk dat je ook even bent gaan lopen en niet steeds in de auto. Nu zit het eerste gedeelte erop en ga je nu naar Canada. Heel veel plezier verder en genieten maar weer. Groetjes mama
  2. Teunie:
    Hallo weer een mooie trip gedaan ,wat rustiger aan .de meiden nog lekker gezwommen met vriendje die nu durft te springen .prachtig